Wednesday, April 23, 2014

Saje>>>>Posting untuk Orang Yang Sakit Hati tu

Macam bagus je...memang bagus pun Alhamdulillah
Dah lama tak dengar khabar berita.Tambahan pulak handphone dah hilang semua data dan no telefon. Aku mintak nombornya daripada seorang kawan.
Bila rasa nak sakit hati dia buka blog aku ni!Memang sakit hati sangat-sangatlah tu..Dia kata macam nak mesin rumput di sini..bukan berhabuk tapi dah macam hutan belantara!
Gambar-gambar ni di ambil bulan lepas masa melawat sepupu yang kemalangan sewaktu menghantar anak-anaknya ke sekolah..
Semoga jumpa lagi dalam posting yang lain
Sayang semua
BFF--si kecik yg rajin teman Mama ke mana jua



4 comments:

Fadzil said...

ha'ah baru perasan laman ko nih dah semak beno.. mesin pun mau 3 4 kali asah baru abih..

IXORAROXI said...

hahahah! tak sangka pulak ada peminat tegar di blog saya ni! :D

My Life My World said...

Ada peminat tegar .... jangan risau

Fadzil said...

agaknya sibok dok bertandang kenduri kawen rasanya...dah naik bersawang plak nihh.