Wednesday, April 23, 2014

Saje>>>>Posting untuk Orang Yang Sakit Hati tu

Macam bagus je...memang bagus pun Alhamdulillah
Dah lama tak dengar khabar berita.Tambahan pulak handphone dah hilang semua data dan no telefon. Aku mintak nombornya daripada seorang kawan.
Bila rasa nak sakit hati dia buka blog aku ni!Memang sakit hati sangat-sangatlah tu..Dia kata macam nak mesin rumput di sini..bukan berhabuk tapi dah macam hutan belantara!
Gambar-gambar ni di ambil bulan lepas masa melawat sepupu yang kemalangan sewaktu menghantar anak-anaknya ke sekolah..
Semoga jumpa lagi dalam posting yang lain
Sayang semua
BFF--si kecik yg rajin teman Mama ke mana jua



5 comments:

Fadzil said...

ha'ah baru perasan laman ko nih dah semak beno.. mesin pun mau 3 4 kali asah baru abih..

IXORAROXI said...

hahahah! tak sangka pulak ada peminat tegar di blog saya ni! :D

My Life My World said...

Ada peminat tegar .... jangan risau

Fadzil said...

agaknya sibok dok bertandang kenduri kawen rasanya...dah naik bersawang plak nihh.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI