Saturday, November 17, 2012

Majlis kenduri kahwin anak buah...edisi meletop :)

Bila adik nak touch up and make up, aku siap sound jangan overdose...tadaaaaa :)
Biasalah aku dengan adik aku ni kalau pergi mana-mana memang posing saje...
Dengan Mak Long, kakak sulung kepada ayah aku
Apa pasal aku nampak paling tinggi dalam gambar ni....aku memang pakai kasut tinggi 4inci kot!
Dengan Pak andak dan Mak Andak..They are loving couple..yang sebelah aku tu close cousin..saudara susuan
Dengan anak buah, sepupu pengantin..agak-agak nampak sebaya tak...

4 comments:

♥ Puan Chacha said...

hai kak ixora! ingat adik lagi?? hikhik... jumpa balik blog akak...

atuk santai said...

salam akak ixoraroxi .... lama atok tak bersua di maya do blok ini :)

Fadzil said...

dah lama sangat tak update nihhh...dah bersawang

Fadzil said...

lama betul majlis kenduri nih... dah sampai raya pun masih kenduri.
bila nak open house??